sobota, 24 stycznia 2015

Day 18.

   Jedyna rzecz, jaką robię dzisiaj na laptopie, to ten post. Nie ma mnie w internetach i nie jest mi z tego powodu przykro.
   Do boju, Polska!
_______________________________________

   Książka
   Książka, która Cię rozczarowała


   Myślałam, że każdy kryminał mnie zachwyci. Niestety, tak się nie zdarzyło.
    O serii książek Camille Lackberg przeczytałam wiele dobre od znajomej recenzantki i byłam pewna, że i mnie wciągną te książki. Pomyliłam się.
   "Księżniczka z lodu" nie jest zła, ma ciekawe wstępy do rozdziałów, ale ja osobiście nie czułam napięcia towarzyszącego rozwiązywaniu sprawy. Na osiemdziesiąt stron przed końcem książki wiedziałam, kto jest zabójcą, nie było tego napięcia. Może miałam takie odczucia, bo wcześniej czytałam Becketta?
   Mimo wszystko, tom "Księżniczka z lodu", który dostałam na Gwiazdkę (co okazało nie odrobinę nietrafione, bo książkę przeczytałam miesiąc wcześniej), zachowam, mogę ją pożyczyć, gdyby ktoś chciał.

Zdjęcie pochodzi ze strony
parkliteracki.pl
   

   Muzyka
   Piosenka, którą chciał(a)byś usłyszeć w radiu


   Jedyna rzecz, za jaką mogę być wdzięczna obejrzeniu kilku odcinków "Glee", to poznanie tej piosenki.
   Don't stop believing!




   Film
   Film, który najbardziej Cię rozczarował


   Chciałam opisać ostatnią część Hobbita, ale jako że już o tym filmie wspomniałam, a powtarzać się nie chcę, wpisuję tutaj Kiss Kiss Bang Bang (2005, reż. Shane Black). Widząc w obsadzie Roberta Downey'a Jr. i Vala Kilmera, byłam pewna, że ten film będzie czymś fajnym. Myliłam się.
   Niby miała być intryga, akcja, dziać się wiele. Jak dla mnie, film (przepraszam za wyrażenie) nie trzyma się kupy. To nie to, czego oczekiwałam.
   Ech.
   Ocena: 5/10

 Plakat pochodzi ze strony
filmweb.pl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Hope Land of Grafic