niedziela, 4 października 2015

Liebster Blog Award

   Cześć :)

   Wczoraj wieczorem (a odpowiadam dzisiaj, bo durny internet) ten blog został nominowany do Liebster Blog Award przez Radosna Oli , za co bardzo dziękuję! :*

   Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

   Pytania, które otrzymałam:


  1.  Jaka książka kojarzy Ci się z dzieciństwem?
     Pollyanna. Moja pierwsza książka, którą dostałam w szkole za dobre sprawowanie i wyniki w nauce. Miałam osiem lat i strasznie tę książkę polubiłam.
  2. Gdzie lubisz czytać książki?
    Przy biurku w swoim pokoju, a gdy jest ciepło - na ławce na dworze lub w altance.
  3. Słuchasz przy czytaniu książki?
    Bardzo często. Głównie jest to wina mojego uzależnienia od dźwięku - kiedy słyszę muzykę, bardziej się koncentruję.
  4. Masz jakiś cytat z książki, który zapadł Ci w pamięć?
    Błogosławiony ten, którego obszczekują kretyni, bo nie do nich należeć będzie jego dusza ~Pedro Vidal [w]: Gra Anioła, C.R. Zafon 
  5. Od jakiej książki zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem?
    Trudno jest mi jasno powiedzieć. Na pewno Pollyanna nie była pierwsza, ale przyjmijmy, że to od niej ;)
  6. Czytasz czasami e-booki?
    Do tej pory jedynie Rok 1984 Orwella czytałam w takiej wersji i zbytnio nie garnę się do kolejnej. Wolę wydania papierowe.
  7. Co sądzisz o ekranizacjach?
    Wychodzą lepsze lub gorsze, jednak książka lepiej oddaje charaktery bohaterów.
  8. Jaki gatunek uważasz za najgorszy?
    Literaturę dla dorosłych. Można to w ogóle zwać literaturą?
  9. Co sądzisz o thrillerach?
    Są świetne! Choć nie mam z nimi za często do czynienia. Lubię jednak ten dreszczyk emocji i podekscytowania.
  10. Jaka przeczytana przez Ciebie książka jest najgorsza?
    Nie najlepiej wspominam swoje spotkania z Lalką oraz Ludźmi bezdomnymi. Poruszane wątki nie były złe, ale okoliczności, w jakich je czytałam - obowiązkowo do szkoły - wypruły mnie z entuzjazmu książkomaniaka i sprawiły, że się z nimi męczyłam. To samo miałam ze Silmarilionem i Duchem zagłady - nie umiałam się wczuć. Jednak za najgorszą przeczytaną przeze mnie książkę uznaję Pięćdziesiąt twarzy Grey'a. Stoczyłam się, ale postanowiłam nie sięgać po kontynuację czegoś, czego nie umiem nazwać literaturą, bo to obraza dla literatury.
  11. Co obecnie czytasz?
    Kończę Znalezione nie kradzione S. Kinga, w kolejce zaraz po tym jest Gdzie jesteś, Jimmy? C. Leavitt.

   Postanowiłam sobie od tego roku, że nominacje ode mnie będą szły jedynie raz, a skoro poszły ze strony Rozważnej, tutaj nikogo nie nominuję.

   Miłego dnia! :)
   Zapraszam do lektury Jak nie dać się sercu.

2 komentarze :

  1. A "Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem"? Tego nie uznajesz za najgorszą ksiązkę, którą przeczytałaś? :O
    Ja nigdy nie dostałam książki za dobre wyniki w nauce i wzorowe zachowanie. Możliwe, że to z powodu, iż nigdy nie miałam dobrych wyników w nauce oraz wzorowego zachowania... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie wspominać o Violet i Kasparze, bo dla nich musiałabym stworzyć kategorię "najgorsza, najmniej sensowna książka, jaka kiedykolwiek trafiła w moje ręce, a którą przeczytałam z całą odpowiedzialnością, za co mam ochotę strzelić sobie w łeb".
      Biedactwo. A ja od pierwszej podstawówki aż do pierwszej liceum, kiedy to dostałam słownik ortograficzny xD

      Usuń

Hope Land of Grafic