wtorek, 27 stycznia 2015

Day 21.

   Yato, mi amor... <3
____________________________

   Książka
   Pierwsza powieść, którą pamiętasz, że czytałaś/eś

   "Pollyanna" autorstwa Eleanor Porter.
   Dostałam egzemplarz na koniec pierwszej (najpóźniej trzeciej) klasy szkoły podstawowej za "dobre wyniki w nauce i wzorowe zachowanie". Lubiłam wtedy tę powieść, teraz mam do niej obojętny stosunek. Książka trafiła w ręce młodszej ode mnie o osiem lat córki chrzestnej, to ona jest w wieku, w którym powieść ta może się podobać, nie wiem, czy już jej czasem nie przeczytała.
   Ale wspomnienia mam dobre :3


Zdjęcie pochodzi ze strony
parkliteracki.pl



   Muzyka
   Piosenka, której słuchasz, gdy jesteś szczęśliwa/y

   Jestem szczęśliwa, więc ze szczęścia słucham głosu Briana :3


   Film
   Najbardziej przeceniony film

   Ooo, bez wątpienia "Avatar" (2009) Davida Camerona. Byłam na tym w kinie w 3D. Efekty fajne, ale sam film nie jest jakoś bardzo, bardzo ambitny. Jest bardzo dobry, spójny, kolorowy, ale nie jest arcydziełem. Zarobił sporo, ale też ile kosztował. Przewidywalny i to dość.
   Jedynie piosenka "I see you" do mnie przemówiła tak, że ją pokochałam.
   Gdy przypomnę sobie kampanię reklamową, to aż się dziwię, że nie miałam obiekcji, by nie jechać do kina.
   Ocena: 8/10 (02.01.2010 r.)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Hope Land of Grafic