środa, 28 stycznia 2015

Day 22.

   Oops!.. I did it again <muzyka w tle>
_____________________________________

   Książka
   Książka, która sprawia, że płaczesz

   Rzadko kiedy płacze nad książką, zdecydowanie częściej zdarza mi się to podczas oglądania filmów. Albo emocjonującego meczu Polska - Szwecja w ręczną. Nevermind.
   Wpisuję tutaj "Kosogłosa" Suzanne Collins. Jedna scena wywołała u mnie łzy, do tej pory, a czytałam książkę dwukrotnie, mam ochotę się rozryczeć lub w coś przywalić w jednym momencie.

Zdjęcie pochodzi ze strony
parkliteracki.pl

   

   Muzyka
   Piosenka, której słuchasz, gdy jesteś smutna/y





And who do you think you are?
Running 'round leaving scars
Collecting your jar of hearts
And tearing love apart...


   Film
   Najbardziej niedoceniony film

   W tym miejscu wpisuję "Czas wojny" (2011, reż. Steven Spielberg). Film nominowany był do OScara w sześciu kategoriach, nie zdobył ani jednej statuetki. A powinien, moim skromnym zdaniem, dostać przynajmniej za zdjęcia (Kamiński by miał statuetkę). Scenariusz też mógł powalczyć.
   Historia opowiedziana jest przejrzyście, z zachowaniem chronologii. Z zapartym tchem śledziłam losy konia, który trafia z jednych rąk w drugie. Moment spotkania żołnierza nazistowskiego z aliantem, by uratować biedne zwierzę, jest rewelacyjna.
   Czasami zastanawiam się, co kieruje Akademią przy przyznawaniu nagród.
   Ocena: 7/10

Plakat pochodzi ze strony
filmweb.pl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Hope Land of Grafic