sobota, 31 stycznia 2015

Day 25.

   Dom, home, haus. <3
________________________

   Książka
   Postać, z którą najbardziej się porównujesz, z którą masz najwięcej wspólnego

   I ponownie będzie o Rose Hathaway. Cóż poradzę na to, że to moja ulubiona postać, bo tak podobna do mnie? Też jest lojalna wobec przyjaciół, mam swoje zdanie, jestem skłonna do wielu rzeczy, by ochronić najbliższych, jednocześnie nie jestem socjopatą.
   Choć ja jestem zdecydowanie większym kłamcą

(parkliteracki.pl)


   Muzyka
   Piosenka, która sprawia, że się śmiejesz

   
To moja ulubiona piosenka 20 12 roku. Dlaczego się przy niej śmieję? Bo wzbudza ona we mnie wiele radości, a radość najlepiej przejawiać śmiechem ;)



   Film
   Film, którego nikt się nie spodziewał, że pokochasz

   Może nie kocham tego filmu wielką miłością, ale nie słynę z bycia fanką sci-fi czy też filmów akcji, dlatego odrobinę zaskoczyć mogła moja wysoka ocena dla filmu "Lucy" (2014, reż. Luc Besson) ze Scarlett Johansson w roli głównej.
   Luźna wizja tego, jak zachowywałby się człowiek, wykorzystując większy procent swojego mózgu. Ciekawe. I Morgan Freeman jako naukowiec - ten głos!
   Ocena : 7/10

(filmweb.pl)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Hope Land of Grafic