czwartek, 5 lutego 2015

Day 30.

   GAME OVER!
_____________________

   Książka
   Najmniej lubiana książka


   Ponownie muszę zajrzeć do swojej internetowej biblioteczki, by odkryć, które dzieło mi się nie podobało.
   Ale trafia tutaj "Lalka" Bolesława Prusa.
   Dlaczego jej nie lubię?
   Mam zryty mózg przez "rękawiczki w rozmiarze pięć i trzy czwarte".


(parkliteracki.pl



   Muzyka
   Twoja ulubiona piosenka o tej porze


   Nie mam ulubionej piosenki na zimę, ale często w okresie zimnym słucham "Obsesion" <3


   Film
   Najmniej lubiany film


   Ohoho, wpisuję tu film, który oglądałam urywkami, bo tak mi się nie podobał.
   "Mgła" (2007, reż. Frank Darabont). Mam nadzieję, że książka Kinga lepsza.
   Ocena: 1/10

(filmweb.pl)

1 komentarz :

  1. Wyzwanie się skończyło? To na co ja teraz będę czekać codziennie? :O

    Lalki jeszcze nie czytałam. Zobaczymy, jak to się skończy. Mgły też nie widziałam, ale chyba nie obejrzę.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Hope Land of Grafic