środa, 4 lutego 2015

Day 29.

   Przedostatni.
____________________________

   Książka
   Książka, którą wszyscy nienawidzą, a Ty kochasz


   Nie wiem, co wpisać. W domu to ja czytam najwięcej i dużo, nie mam porównania.
   Ale chyba "Chemia śmierci" (Simon Beckett) jest książką, do której ludzie podchodzą z obrzydzeniem, a którą ja wciągnęłam w krótki czas. I chyba sięgnę po kolejne części :3

(parkliteracki.pl)
   
   Muzyka
   Piosenka z Twojego dzieciństwa


   Kocham "Króla lwa", kocham więc piosenkę promującą moją ulubioną bajkę <3




   Film
   Film, który zmienił Twoją opinię na temat czegoś


   "Nostalgia anioła" (2009, reż.Peter Jacskon)
   Nigdy nie można do końca ufać ludziom z najbliższego otoczenia, to oni mogą być twoimi największymi wrogami.
   Ocena: 6/10


1 komentarz :

  1. Ja w książce wpisałabym tutaj którąś z książek Astrid Lindgren. Osobiście je uwielbiam od wczesnego dzieciństwa, ale pamiętam, że koleżanki i koledzy z klasy za nimi nie szaleli.
    http://www.tekstowo.pl/piosenka,oren_lavie,her_morning_elegance.html <----- nie byłam może takim znowu dzieckiem, kiedy odkryłam tę piosenkę, ale kojarzy mi się z dzieciństwem. :)
    Tutaj w filmie wpisałabym "Czarnego Łabędzia". Film ten pokazał mi, że świat baletu to nie tylko muzyka i taniec, ale też ból, łzy i zacięta rywalizacja.

    OdpowiedzUsuń

Hope Land of Grafic