wtorek, 3 lutego 2015

Day 28.

   Koniec bliżej końca...
____________________________________

   Książka
   Ulubiony tytuł książki


   Projekt: "Rosie"
   Bo Rosie <3

(parkliteracki.pl)


   Muzyka
   Piosenka, która sprawia, że czujesz się winny


   Czy w ogóle jest taka piosenka?
   O tak, jest.
   Czuję się przy niej winna, bo sama jestem kłamcą.



   Film
   Film z najlepszym soundtrackiem


   Jest wiele, wiele filmów z niesamowitymi soundtrackami, ale jak dla mnie najlepszy jest ten z filmu "Pitch Perfect" (2012, reż.Jason Moore ).
   Nie sądziłam, że piosenki śpiewane a capella tak bardzo rozkochają w sobie moje serce <3
   Ocena: 7/10




1 komentarz :

  1. A mi podoba się tytuł "Tajemnica Kolumba" - bo Kolumb :D

    Osobiście zakochałam się w soundtracku z filmów "Silent Hill" i "Sherlock Holmes". <3

    OdpowiedzUsuń

Hope Land of Grafic