poniedziałek, 2 lutego 2015

Day 27.

   I want it that way... <3
________________________________________

   Książka
   Najbardziej zaskakujący zwrot akcji lub zakończenie


   Na myśl nie przychodzi mi żadna powieść. Muszę zerknąć do mojej biblioteczki, pewnie coś się znajdzie i zaraz wykrzyknę: "Ha! Ta książka miała coś takiego!"
   No tak. Jest jedna książka, która miała zaskakujący dla mnie zwrot, choć właściwie mogłam się tego spodziewać.
   "Mroczna bohaterka. Kolacja z wampirem" Abigail Gibbs.
   Violet i Kaspar.
   Razem.

   Nic dawno mnie nie wkurzyło jako to.

(parkliteracki.pl)

   Muzyka
   Piosenka, którą chciał(a)byś umieć zagrać na instrumencie


   Gitara klasyczna i "Hallelujah". By dorównać Buckley'owi :3



   Film
   Ulubiony film klasyczny

   Tyle jest klasyków, a ile filmów ja jeszcze nie widziałam.
    Bezapelacyjnie wpisuję tutaj "Deszczową piosenkę" (1952, reż.Stanley Donen, Gene Kelly).
    Przyznaję, że włączyłam, bo nie miałam pomysłu, co oglądać. I uległam Kelly'emu. Jestem pod wrażeniem! Świetna fabuła, piosenki, które są wieczne ("Good morning, good morning" w reklamie pieluszek z ubiegłego roku), a choreografie tak wymyślne, że aż się rozmarzyłam.
   Ocena: 9/10

(filmweb.pl)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Hope Land of Grafic