sobota, 15 sierpnia 2015

TAG od Naff

   Cześć.
   Zostałam otagowana przez Naff, za co dziękuję! :*



Gdyby ktoś nie zdołał przeczytać zasad, brzmią one następująco:
1. Przy oznaczeniu musi pojawić się ten obrazek.
2. Musisz oznaczyć pięć innych blogów.
3. Do każdej litery URL twojego bloga dopasowujesz dowolną piosenkę (spokojnie, ignoruj myślniki).
4. Piosenki wykonawcy nie mogą się powtarzać, nie możesz użyć dwóch piosenek tego samego autora.
5. Baw się dobrze ^-^

   Szukanie piosenek trochę mi zajęło, w końcu adres URL jest dość długi, ale dałam radę.


W - WHEREVER YOU WILL GONE
(THE CALLING)


S - SUMMER PARADISE
(SIMPLE PLAN)


Z - ZA KAŻDYM RAZEM
(JULA)



Y - YOUR SONG
(ELTON JOHN)



S - SOMEBODY TO LOVE
(QUEEN)



T - TAKE ME TO CHURCH
(HOZIER)



K - KOLOROWY WIATR
(EDYTA GÓRNIAK)



I - IF I DIE YOUNG
(THE BAND PERRY)



E - EVERYTHING WILL BE OKAY
(HOME FREE)




M - ME AND MY BROKEN HEART
(RIXTON)



I - I WANT IT THAT WAY
(BACKSTREET BOYS)


N - NEED YOU NOW
(LADY ANTEBELLUM)



I - I WANT CRAZY
(HUNTER HAYES)



A - ALL ABOUT US <3
(HE IS WE)



T - THE KILL
(30 SECOND TO MARS)



U - UNTRUST US
(CRYSTAL CASTLES)



R - RUDE
(MAGIC!)



Y - YOU'RE MY HEART, YOU'RE MY SOUL
(MODERN TALKING)




C - COOL ENOUGH
(SPADA & ELEN LEVON)



L - LONELY NO MORE
(ROB THOMAS)



E - EVERYTIME WE TOUCH
(CASCADA)



O - OBSESION
(AVENTURA)



   Teraz to ja powinnam kogoś otagować. Przyznaję szczerze, że wybrałam piątkę ludzików, która nie będzie musiała aż tyle szukać. Chyba.
   Oto one:
   Co miałam zrobić, zrobiłam.
   I teraz idę umierać dalej.


6 komentarzy :

  1. Przepraszam, że wybrałam tego bloga XDDDD. Zapomniałam, że ma tak długi adres! Ale podołałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację ;)
    Max do jutra wystawie odpowiedz
    Ściskam mocno ♡ _ ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację <3
    Na moje nieszczęście się skuszę i w najbliższym czasie spełnię swoją powinność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za nominację. no mój adres nie jest zbyt długi xD ale zabawa ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa lista. Aż uśmiechnęłam się na widok Modern Talking, zastanawiając się, czy znaleźli się tu przypadkiem, czy może wstawilaś ich tu perfidnie?
    Ja zawsze powtarzamy, że gdybym bawiła się w te rzeczy, to dla żartu dałabym którąś z piosenek Marilyna Mansona xD
    Pozdrawiam,
    Sophie Eve
    P.S.
    Przeczytałam już jedną miniaturę, powoli zabieram się następną :)

    lies-that-you-told-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dziecka miałam styczność z Modern Talking - większe imprezy rodzinne nie mogły się obyć bez ich piosenek, więc uznajmy, że trafili tu trochę przez przypadek, gdy nie wiedziałam, co wstawić, a trochę z perfidii ;)

      Usuń

Hope Land of Grafic