piątek, 31 października 2014

Bez Ciebie

Inspiracja: piosenka "Heal Me" i moje przeżycia.
12.01.2009 rok
~*~


Bez Ciebie


Bez Ciebie tak smutno mi, 
czasem miewam gorsze dni,
lecz Ty już nie uczestniczysz w nich. 
Nie ma Cię nawet, gdy dobre mam dni.
Bez Ciebie szybciej biegnie czas.
Chcę się zatrzymać, lecz nie mam jak.
Dzień się kończy, noc się zaczyna, 
a ja nie mam dziś przyjaciela.
Tak szybko odszedłeś gdzieś
nie, nie, nie mówiąc nic.
Dziś tylko Boga chwalisz na wysokościach.
Przy mnie Cię już nie ma,
przy mnie Cię nie ma.


Odszedłeś, nie mówiąc nic.
Nie umiem płakać dziś.
Nie ma już Ciebie,
lecz ja żyję wciąż.
Życie biegnie dalej, 
ja wraz z nim.
Lecz nigdy nie zapomnę
spędzonych z Tobą dni.


Bez Ciebie tak smutno mi,
dni mijają, nie wiem po co.
Czy nie mogę się zatrzymać,
by jeszcze raz ujrzeć Cię?
Bez Ciebie dni smutne są,
tylko nocą dusza ma mniej tęskni za Tobą.
Odszedłeś w cichości, nie mówiąc nic,
ale czuję, że chciałeś ze mną porozmawiać.
Wspominam te dni,
kiedy byłeś blisko mnie.
Tęsknota mnie wypełnia.
Chcę, byś ją czuł.

2 komentarze :

  1. Niezwykle piękny wiersz. Podoba mi się tematyka, jak i ogólny przekaz.
    Można interpretować Twój utwór w ten sposób: podmiot liryczny mówi o swojej miłości, która już się zakończyła. Tylko jak się zakończyła? Osoba mówiąca w wierszu zwraca uwagę na to, że mężczyzna odszedł z tego świata. Wskazuje na to wers: "Dziś tylko Boga chwalisz na wysokościach."
    Poza tym w Twoim utworze występują motywy tęsknoty, samotności i smutku. I to właśnie sprawia, że wiersz jest na swój sposób dość oryginalny w swojej formie. Gratuluję!

    Życzę dużo weny i wytrwałości w pisaniu miniaturek,
    Rita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa :) Ten utwór to właściwie piosenka, po prostu nie powielałam refrenu. Napisałam ją po śmierci mojego kolegi, z którym miałam dobre, choć czasami męczącą relację.
      Wtedy to była dla mnie najlepsza terapia.

      Usuń

Hope Land of Grafic