sobota, 11 października 2014

La columpio

   Na Sowim Przylądku w lipcu ogłoszony został konkurs na pracę w trzech różnych kategoriach:
   1. Zwykły bohater
   2. Opowiadania zaczynające się od zdania: Ten/Tamten dzień nie należał do najlepszych
   3. Opowiadanie zainspirowane jednym z trzech zdjęć.

   Wybrałam kategorię zdjęć, moją inspiracją była fotografia dwójki dzieci.
   Jakimś cudem zdobyłam nim jedno z dwóch wyróżnień. To moje pierwsze takie pisarskie osiągnięcie, które dodało mi skrzydeł :)

   Stworzyłam opowieść Lei, dwudziestotrzylatki, która wróciwszy do rodzinnego miasta, płacze nad swoim losem, siedząc na huśtawce - najlepszym wspomnieniu dzieciństwa.
   Czy pojawienie się Beau, przyjaciela z dzieciństwa, coś zmieni w jej życiu? Czy wreszcie znajdzie szczęście, o którym marzy?

   Opowiadanie nie jest długie, niezbyt rozbudowane fabularnie, strasznie romantyczne.

   Jeśli ktoś chce je przeczytać, ZAPRASZAM :)

   La columpio

   

1 komentarz :

  1. W końcu muszę się zabrać za wszystkie twoje one-shoty! Ale najpierw jadę do Rozważnej, której wczoraj nie zdążyłam przeczytać. Nawet nie miałam okazję wejść na laptopa :o

    OdpowiedzUsuń

Hope Land of Grafic