poniedziałek, 19 stycznia 2015

Day 13.

   Pechowa trzynastka? Nie sądzę ;)
_____________________________________
 
    Książka
   Twój ulubiony pisarz


   Moim ulubionym władcą pióra, co już pewnie zostało zauważone, jest urodzony w 1964 roku w Barcelonie Carlos Ruiz Zafón. W swoich powieściach tworzy światy, w których fantastyka przenika rzeczywistość, czyniąc ją mroczną, intrygującą, tajemniczą i straszną. Jego postaci nie są sztandarowe, całe dobre czy złe. To postaci z wadami i zaletami, które muszą radzić sobie z problemami.
   Co jest największym dowodem na to, że kocham tego pisarza? Przeczytałam jego książki. Wszystkie. A cztery z nich posiadam w swojej biblioteczce.

Zdjęcie pochodzi ze strony
wikipedia.pl


   Muzyka
   Piosenka, która jest przyjemnością


  Wiele piosenek jest przyjemnością :3 Ale dam tutaj tę:

   Dlaczego Cups (When I'm Gone)? Bo relaksuję się przy niej jak przy żadnej innej. No i przecież granie na kubku (albo na Loganie :3) jest takie odprężające i oczyszczające. A ile przy tym zabawy :D


   Film
   Film, który kochałeś, a teraz nienawidzisz


   Muszę się przez chwilę zastanowić, czy w ogóle jest taki film. Widziałam ich w swoim życiu dość dużo, ale nie przypominam sobie, bym któryś po drugim obejrzeniu znienawidziła. Może raczej przestałam lubić.
   Taa, jednak jest jeden taki film.
   "Diabeł ubiera się u Prady".
   Za pierwszym razem uwielbiałam ten film, bo zachwycała mnie gra Anne Hathaway, a Simon Baker uwodził spojrzeniem niebieskich oczu.
   Za drugim razem miałam negatywne uczucia, bo skupiłam się na postaci, którą grał Australijczyk. Wykorzystał sytuację.
   Ocena: 7/10


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Hope Land of Grafic