środa, 21 stycznia 2015

Day 15.

   I połowa za mną, wow :3
_______________________________

   Książka
   Ulubiona męska postać

   Ohoho, kogo tu wpisać? Jest tylko jedna opcja.

   Fritzwiliam Darcy z "Dumy i uprzedzenia" autorstwa Jane Austen.
   Pominę to, że w najsłynniejszej ekranizacji (miniserial z 1996 r.) Darcy'ego zagrał Colin Firth. Pominę to, że w ekranizacji z 2005 r. Darcy'ego zagrał Matthew Macfadyen. Bo nie chodzi o wygląd, a o zachowanie. Darcy jest tajemniczy, skryty, ma problemy z nawiązywaniem kontaktów z ludźmi (normalnie jak ja!), jest inteligentny (ochh...), a to, jak adoruje Lizzy, bije na głowę wszystkich mężczyzn pojawiających się w literaturze.
   Skądś przecież wzięła się nazwa restauracji Jamesa w Rozważnej i romantycznej, prawda? :D

   Darcy 4ever! <3

Zdjęcie pochodzi ze strony imgarcade.com


   Muzyka
   Piosenka, która Cię opisuje



I've always been the kind of girl
That hid my face 
So affraid to tell the world
What I've got to say
But I had this dream
Right inside of me 
I'm gonna let it show
It's time
To let you know
To let you know!


   Film
   Pierwszy film, jaki widziałaś/eś w kinie

   Żeby zgodnie z prawdą opisać pierwszy film, musiałabym spytać o to rodziców :P Chyba było to coś z dinozaurami, ale miałam wtedy sześć lat. Więc opiszę film, który widziałam chyba jako drugi. Miałam prawie jedenaście lat i pojechałam do Multikina na "Roboty" (2005). Strasznie podobała mi się wtedy ta bajka, do bycia kinomaniakiem jeszcze wiele mi brakowało, nie rozróżniałam głosów w polskim dubbingu (obecnie wiem, że w oryginale głos głównemu bohaterowi dawał jeden z moich ulubionych aktorów :3), jak teraz, ale byłam pod wrażeniem ukazania ludzkich zachowań wśród tytułowych robotów.
   Przyjemna produkcja, dość barwna, z kilkoma śmiesznymi dialogami. A postać Fendera ujęła moje serce.
   Ocena: 7/10

Plakat pochodzi ze strony
filmweb.pl

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Hope Land of Grafic