wtorek, 13 stycznia 2015

Day 7.

   Dobrze, że mam Filmweb i Parkliteracki, inaczej byłoby powoli ciężko.
_________________________

   Książka
   Książka sprawiająca, że się śmiejesz

   Pod tym "szyldem" pojawić musi się książka, która otwarła dla mnie świat do literatury młodzieżowej. Nie była pierwsza z tego gatunku, ale w czasie, gdy stawałam się nastolatką, okazała się najlepsza.
   "Mój zwariowany świat" autorstwa Janette Rollison to dwustustronnicowa, przyjemna książka, a główna bohaterka, Charlotte, jest ujmująca. Kiedyś brzydkie kaczątko, od czasu powrotu z Argentyny do Stanów dziewczyna śliczna i mająca pewne zasady, którymi się kieruje.

   "Szkoda, że nie dają dyplomów za to, czego się człowiek uczy w centrum handlowym, bo pewnie dostałabym świadectwo z paskiem. Poważnie. Odkąd tu zaczęłam pracować, stałam się ekspertem we wszystkim, co związane z zakupami. Na przykład jestem w stanie od razu powiedzieć, komu w centrum handlowym nie należy ufać: 1. Chudzielcom, którzy pracują w ciastkarni. Skoro oni sami nie jedzą wypieków, które sprzedają, to one muszą być do niczego. 2. Sprzedawczyniom z domu towarowego ze stoiska z kosmetykami do makijażu. Co by ci nie próbowały naopowiadać, błyszczyk do ust nie wystarczy, że byś przemieniła się w jedną z modelek wydymających wargi na reklamowych plakatach. 3. I najważniejsze - chłopakowi mojej najlepszej przyjaciółki, Bryantowi, którego widziałam w restauracji z tajemniczą blondynką pod ramię. Owszem, widziałam to na własne oczy. Oraz, owszem, powiedziałam o tym mojej najlepszej przyjaciółce. Pewnie myślicie, że Bryant wpadł przez to w kłopoty, ale się mylicie. Jakimś sposobem ten wredota wywrócił kota ogonem i teraz to ja jestem w tarapatach! Ale ja mu jeszcze pokażę. Nawet jeśli razem ze swoim najlepszym kumplem, Coltonem, będzie mi próbował w tym przeszkodzić."

  Powieść jest przyjemna, obfituje w wiele zabawnych zdarzeń, co dwukrotnie umiliło mi popołudnia. Może kiedyś nabędę własny egzemplarz, by móc się śmiać jak najczęściej przy oblaniu Coltona napojem gazowanym ;)

Zdjęcie i opis pochodzą ze strony
parkliteracki.pl


   Muzyka
   Piosenka, która przypomina Ci o wydarzeniu

   "Bałkanica" zespołu Piersi. Chyba już zawsze będzie mi przypominać wesele kuzyna mojej mamy. W ciągu dwóch dni imprezy puszczona trzykrotnie, wychodziła mi już bokiem.




   Film
   Film, który czyni Cię szczęśliwą/ym

   Jestem kinomaniakiem, jak z puli ponad pół tysiąca tytułów filmowych mam tu wybrać jeden?

   Ale chyba wiem. Film, który ma czynić szczęśliwym, to taki, w którym mimo cierpienia i zła, wygrywa dobro i miłość? A przy okazji może być zabawny i mieć nietypowe postaci?
   Wpisuję tutaj "Krainę lodu". Tego filmu chyba nie trzeba nikomu opisywać.
   Co czynie mnie w nim szczęśliwym? Ukazanie siły siostrzanej miłości i postać Olafa. Y basta!



Plakat pochodzi ze strony
filmweb.pl
   

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Hope Land of Grafic